Maler Taastrup

Skab en fornuftig forbindelse som maler i Taastrup i et firma

Skab en fornuftig forbindelse som maler i Taastrup i et firma

editorial

Det er ikke altid nemt, når man bliver kastet ind i et nyt firma, når man bliver ansat et nyt sted, og det gælder både, om det er ens første ansættelse, eller man har været gennem møllen flere gange med at skifte arbejdsplads – og det i dette tilfælde som maler.

Måske har man fundet en stilling som maler i Taastrup ved https://malerkanonen.dk/maler-taastrup/

Det kan være via en ansøgning, at man er blevet headhuntet, eller man har trukket i ens netværk, hvor der måske allerede er ansat en person, som man kender fra tidligere arbejde eller skole.

Men når man så kommer ud og skal agere sammen med de andre malere, så er det jo ikke sikkert, det er denne person, man kender, som man kommer til at se mest til; og man kender ikke de andre, så man føler sig lidt på bar bund og lidt alene med det hele.

Her bør et firma gøre sig den tjeneste, at uanset om man så skal tilknyttes  en tillidsmands i forbindelse med fagforeningsarbejde blandt medarbejderne, så bør firmaet også selv sørge for, at medarbejderne ved, hvor man kan gå til, hvis der er spørgsmål eller andet.

Chefen har jo ofte for travlt til at kunne tage sig af alle disse spørgsmål, så man bliver nødt til at finde en person, som der er lettere at få fat i.

Det kan være med spørgsmål om alt fra det faglige til HR-spørgsmål, hvornår man holder pause, hvem man skal låne nøglen af til firmabilen med videre.

Denne person kan være indgangsvinklen til at føle sig mere hjemme i firmaet, hvor man via denne person kan lære mange andre malere at kende i firmaet, så man langsomt får dannet sig et socialt netværk.

Så hvis man ikke allerede har sådan en ordning, bør man indføre det; den samme person kan godt være tilknyttet flere medarbejdere.