Maler Taastrup

Attitude som maler i Taastrup, der får en reprimande

Attitude som maler i Taastrup, der får en reprimande

editorial

Her i denne artikel skal vi ikke så meget se på, hvordan man forholder sig, hvis kunden brokker sig over ens arbejder som maler i Taastrup, hvor man kan være tilknyttet her: https://malerkanonen.dk/maler-taastrup/ 

Den slags er der flere måder at imødekomme med kritik ved at give rabat, ændre arbejdet, give mere service, tale med chefen og så videre.

Nej, vi skal tale om, når chefen måske hiver en til en hurtig samtale om giver en en reprimande eller en næse for noget, der er blevet gjort eller ikke gjort.

Vi vil ikke gå detaljer med, hvad det kan være, for du skal som læser selv kunne få noget ud af denne artikel, om du så er maler eller ej, men årsagen er på ingen måde terminal, så man frygter ens arbejde, men den er heller ikke så minimal, at det bare er lille retningsanvisning.

Hvordan skal man så forholde sig i den situation?

Det bedste er altid at huske, at ligesom kunden så har chefen altid ret, så selvom man måske føler sig forurettet eller uretfærdigt behandlet lige på stedet, så skal man trække vejret dybt, tage imod og så tænke over, hvad man lige har fået at vide.

Man skal så forsøge at se objektivt på det, om der kan være noget om den her anmærkning, uden at man bliver ked af det eller sur.

Begge følelser kan helt unødigt vokse sig store, og man kan tage det med hjem, hvor det ikke altid hører hjemme.

Man skal hellere se det som en mulighed for chefen at pege dig i den rette retning og sige tak til dig selv over dette, så du kan rette dig ind, så det ikke endte med en fyreseddel.

Har man brug for at afreagere, så kan man løbe en tur, gå til boksning eller deltage i en animeret koncert.